Jesteś na stronie Duńskiego Instytutu Kultury w Polsce  Nasze biura na świecie Created with Sketch.
13 · 10 · 2016

Make Laugh, Not War. O duńskim humorze w kampaniach reklamowych na konferencji „Laughter czyli Śmiech”

Być może zadaniem tego, kto miłuje ludzi, jest wzbudzenie śmiechu z prawdy, wzbudzanie śmiechu prawdy, gdyż jedyną prawdą jest zdobyć wiedzę, jak wyzwalać się z niezdrowej namiętności do prawdy.
Umberto Eco - "Imię Róży", tłum. Adam Szymanowski

Próba zdefiniowania roli śmiechu i humoru w komunikacji wizualnej, a także refleksja nad tym, w jaki sposób poczucie humoru pomaga rozwiązać problemy i konflikty „w erze robotów”, będą głównymi tematami przyszłotygodniowej konferencji Laughter Czyli Śmiech.

 

Jednym z uczestniczących w niej europejskich mówców i edukatorów będzie Ronni Madsen, wiceprezes duńskiej kreatywnej agencji filmowej M2Film (www.m2film.dk), który opowie o swoich doświadczeniach zawodowych dotyczących pracy z humorem w duńskich i skandynawskich kampaniach telewizyjnych i treści online.

 

Produkcja M2Film dla duńskiej firmy autobusowej Midttrafik

 

Konferencja Laughter Czyli Śmiech obejmuje interdyscyplinarne prezentacje i warsztaty związane z komunikacją, interaktywnością, usługami, projektowaniem społecznym i graficznym, wzornictwem, projektowaniem wnętrz, a także psychologią, filozofią, historią i sztukami performatywnymi, włącznie z krótkimi klipami i filmami.

 

Ronni Madsen rozpoczął swoją karierę jako Specjalista ds. Handlowych w Ambasadzie Danii w Singapurze. Od 2006 r. wykłada na Wydziale Komunikacji Masowej i Medioznawstwa na Uniwersytecie w Aarhus. Głównym polem zainteresowań Ronniego jest branża reklamowa i komunikacyjna, jego specjalizacja to cyfrowe strategie i kreatywność na różnych platformach i kanałach. Dzięki tym umiejętnościom Ronni w 2011 r. rozpoczął pracę w M2Film. W wyniku znajomości zarówno klasycznej produkcji filmowej, jak i cyfrowych mediów, wprowadził firmę na nowy poziom. Pod jego okiem M2Film stała się jedną z największych i najbardziej znaczących agencji filmowych w Danii.

 

Laughter Czyli Śmiech

Humor w duńskich kampaniach telewizyjnych i treści online / Ronni Madsen, M2Film

21 października, 9.15-9.45

Narodowy Instytut Audiowizualny

ul. Wałbrzyska 3/5, Warszawa

www.laughter.pja.edu.pl

www.facebook.com/laughterConference

 

Zapisy: www.laughter.pja.edu.pl/registration.html

Wstęp wolny, warunkiem koniecznym rejestracji jest wniesienie opłaty za catering.

1 dzień – 50 zł

2 dni – 100 zł

 

Duński Instytut Kultury wspiera udział Ronniego Madsena w projekcie.

Organizatorzy: EUNIC Warszawa, Narodowy Instytut Audiowizualny, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych

Partnerzy: Centrum Nauki Kopernik, Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

 

Foto: M2Film